loading...

آموزش نوين آيلتس

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

بازدید : 369
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 17:51

من شخصاً از اوایل دهه های گذشته در موضوعات و سیستم عامل های مختلف وبلاگ نویسی می کردم ، و با وجود اینکه پیامبران ادعا می کنند "وبلاگ مرده است" ، هرگز متوقف نمی شوم که از طول عمر این رسانه تعجب کنم. دور از آن. و آنچه باورنکردنی تر است این است که وبلاگ نویسان در هر موضوعی ، هرچند خوب ، روغن روغن نیمه شب را می سوزانند. عطر سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وبلاگ های برتر عطر وجود دارند که موجی از این مکان هستند. هر کدام قبیله خاص خود را پیدا می کنند.

ما به وبلاگ های عطر فعال در زمینه عطرهای طبیعی ، رایحه های مردانه و افراد مشهور و همچنین عطرهای پرنعمت نوستالژیک برمی خوریم. دیگران نسخه های جدید و آزمایشی را پوشش می دهند که به ما حکمت های مرور خود را می دهند. در انتهای طیف وبلاگ عطر ، شیمی دانانی را مشاهده می کنید که از آزمایشگاه های خود وزن می گیرند.

من نمی توانم عدالت این همه وبلاگ عطر را اینجا رعایت کنم. در عوض ، من کسانی را که می بینم به طور منظم برای اخبار ، دیدگاه های صوتی ، کمی احساس سر تکان دادن و بینش جدی صنعت ، به آنها مراجعه می کنم ، برجسته کردم. این ها تکیه گاه اصلی من است و هر هفته می خوانم. آنها مرا وادار می کنند که کارهای خودم را که در دست انجام است مرور کنم و به من اجازه می دهند تصمیم بگیرم که آیا روندهای پیش رو را دنبال کنم یا اینکه آنها را جبران کنم. آنها شیوه های نوشتاری و دستورالعمل های بسیار متفاوتی دارند و نمای کلی ایده آل از این جهان عجیب ، مات و مبهم را که ما عطرسازی می نامیم ، ایجاد می کنند. همه آنها ، به روح واقعی دموکراسی قلم ، از عرفان و دود و خنجرهای اطراف همه عطرها می کاهند.

وبلاگ های برتر عطر
Boisdejasmine - یک وبلاگ التقاطی ، فوق العاده خوش نویس و آموزنده توسط تحلیلگر حرفه ای صنعت عطر و نویسنده برنده جایزه ویکتوریا فرولووا که به طور مستمر در HuffPost ، Financial Times و New York Times همکاری می کند. مستقر در بلژیک ، ویکتوریا Boisdejasmine را بیش از 10 سال ادامه داده است ، بنابراین وبلاگ وی اطلاعات و تحقیقاتی را در اختیار شما قرار می دهد. من به ویژه دوست دارم که او عملکرد جستجوی "خانه ، نت ، عطر یا حالت" را پیدا کند تا بتواند فقط آنچه را که نیاز دارید بیاورد و هر ماه پست های "یک عطر را به من توصیه کند" که خوانندگان را به انجام پرسش و پاسخ تشویق می کند. این یک وبلاگ است که جامعه را به سمت خود سوق می دهد. ویکتوریا در پاسخ دادن شخصی به هر نظر فوق العاده است.

CaFleureBon - این یک وبلاگ عطر سنگین است که تمام جوایز را به خود اختصاص داده است ، بنابراین انتظار می رود که برای مدت طولانی بخوانید. دارای اعتبار جدی و رتبه بندی به عنوان شماره یک وبلاگ عطر برای عطرهای طبیعی ، طاقچه و هنر میشلین کامن ، سردبیر ، ÇaFleureBon را در سال 2010 ایجاد کرد (از فرانسه ترجمه شده ، این عبارت به معنی "بوی خوبی می دهد") به عنوان "یک سالن معطر" ، که در آن عطاری های طبیعی و سنتی و صاحبان شرکت های خوشبو کننده ، شاعران ، آشپزها ، نقاشان ، دانشجویان هستند. ، نویسندگان ، وبلاگ نویسان ، پوسترها ، رقصندگان و خرده فروشان می توانند جمع شوند و افکار خود را درباره دنیای حس پنجم به اشتراک بگذارند ... ". این وبلاگ اطلاعات خود را مستقیماً از منبع - عطاری ها ، مدیران خلاق و روابط عمومی شرکت ها جمع آوری می کند - بنابراین بازتاب دقیقی از آنچه در داخل تجارت حرفه ای عطر سازی انجام می شود ، است. ÇaFleureBon محتوای اصلی را 365 روز در سال ارسال می کند ، که برخی از کارهای برجسته است و از جمله مشارکت کنندگان عادی خود در وبلاگ نویسان معروف عطر مانند The Silver Fox است. مدتی پیش ویرایشگر میشلین به من اطلاع داد که سایت در حال حاضر در حال طراحی مجدد است بنابراین مکان زیبایی تری برای پاتوق شدن خواهد بود.

شیمیدان در بطری - لوكاس ، شیمیدان عطر ، كارهای روزانه خود را در تهیه مواد معطر و مواد معطر شیمیایی در یك كتاب خوانده شده بسیار قابل دسترسی و در دسترس عامیانه به اشتراک می گذارد. من به ویژه از مجموعه مقالات "شیمی در فلاش" و "آن را بهتر بشناسید" که تشریح ترکیباتی مانند آلدئیدها یا کومارین است ، قدردانی می کنم. یک سایت پاک و تمیز ، شفاف و آسان که دارای تعداد زیادی تحقیق در آنجا است. مکان مناسبی برای ژنرال سازی برای آگاهی از صنعت از دیدگاه یک صنعت داخلی است.

Parfums Clandestins ویرایش وبلاگ های برتر عطرها

EspritdeParfums - وبلاگ صنعت داخلی Sylvaine Delacourte ، مدیر توسعه و ارزیابی Guerlain. در میان پست های واضح درباره رایحه ها و اخبار Guerlain. این وبلاگ بینش شخصی در مورد یک جهان معطر را ارائه می دهد. به عنوان مثال پست هایی با عنوان "Rituel du Parfum" به ما فلسفه می دهند ، به علاوه نکاتی در مورد اینکه چرا و چگونه هر روز عطر بپوشیم ، خودمان از آن قدردانی می کنیم و برای افرادی که در اطراف ما هستند چه ارزشی دارد. برای یافتن انبوهی از نکات عملی که در نثرهایی از این دست دفن شده اند ، بینی کنید ، و از ما بخواهید که "le parfum comme un tableau" را در نظر بگیریم. اگر می توانید فرانسوی بخوانید ، ارزش آن را دارد که از سیلوین پیروی کنید.

Goodsmellas - عنوانی شگفت انگیز برای یک وبلاگ بزرگ و بزرگ بروکلین از طرف بچه ها (کارلوس و ایگور) که به عنوان زیرنویس وبلاگ "متوسط جوهای شما نیستند" اما بازبینی کننده فیلم های پرکار هستند. کارلوس به عنوان لکه بینی و تمام لبخندها ، آن را همانطور که در مارک های بزرگ و نام های کوچکتر در جهان عطر در کانال خود "Brooklyn Fragrance Lover" است ، می دهد. البته عطرهای مردانه یا تک جنسیتی ، اما چیزهای زیادی برای یادگیری از این بچه ها وجود دارد. دید جذاب و ایده آل برای زخم های شب اواخر شب قبل از خواب.

Graindemusc - Denyse Beaulieu با مدرک دکترای Maquis de Sade نویسنده ای عظیم الجثه و در عین حال قابل دسترسی در زمینه بینی و عطر سازی است. او یک وبلاگ دوزبانه عالی به زبان فرانسه و انگلیسی دارد و نویسنده و مترجم و همچنین نویسنده کتاب "The Perfume Lover: A Personal History of Scent" و کتاب دیگری به زبان فرانسه است که فقط تاکنون "Parfums: Une Histoire Intime" ، که در مورد ایجاد عطر "a" نه به طور کلی عطرها. وبلاگ به عنوان یک منبع قابل دسترسی (بنابراین نه قالب boisdejasmine) کمی مفیدتر است ، اما اگر فقط با جریان کار کنید و به آرشیو بروید و از طریق پست های وبلاگ به جستجوی خود بپردازید ، یک مطالعه خوب است. عالی برای آن لحظات خرابی در آموزش عطر سازی شما.

Kafkaesque - یک وبلاگ عطر ادکلن ، آرام و زیبا و ساخته شده که علاوه بر نقدهای شخصی ، عمق و وسعت پیش زمینه عطر را نیز در خود جای داده است ، از صنعت (IFRA / مقررات اتحادیه اروپا و معنی آنها) گرفته تا تاریخ به طور خلاصه ، واژه نامه اصطلاحات و خانواده های خوشبو کننده و نحوه یادگیری درباره "کلاسیک های" بزرگ. مکان خوبی برای شروع یادگیری عطر از یک وبلاگ نویس ناشناس اما با این وجود صادق و صمیمی است.

کارن گیلبرت - یک مربی و ارزیاب مستقل در زمینه عطرسازی است که دوره هایی را بصورت آنلاین و بصورت سه روزه ، یک هفته ای و جلسات آموزشی آخر هفته اجرا می کند. کارن یک صنعت حرفه ای فصلی است و دارای شغل حرفه ای عطرسازی و تجارت پوست و عطر سازی است. در اوایل کار خود ، او در IFF ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر در صنعت کار می کرد و همچنین در Neals 'Yard و با نام های برجسته مراقبت از پوست بوده است. وبلاگ کارن گیلبرت منبع ارزشمندی در زمینه عطر سازی و مکانی عالی برای شروع مقدمه در این زمینه است.

KatiePuckrikSmells - یک مرور بی احترام و وبلاگ حباب عطر توسط یک مجری عطر ، مجری تلویزیون و رادیو و روزنامه نگار. من نظرات کتی را برای سبک غیر مزخرف شلیک از روی ضربه دوست دارم. او می گوید آنچه را که همه ما می گوییم به جای استفاده از اصطلاحات بسیار نادرست صنعت یا شناختهای قبلی. کتی به طرز حیرت انگیزی وقت پیدا می کند تا به نظر دهندگان پاسخ دهد ، بنابراین منتظر یک گفتگوی چت باشید مکان خوبی برای مطالعه یک بررسی جایگزین در مورد آخرین نسخه است.

NowSmellThis - یک وبلاگ طولانی مدت عطر به سبک مجله مستقر در ایالات متحده که صدای "ما" را با مشارکت کنندگان در بخشهای مختلف مانند راه اندازی جدید ، نام ، مارک ، بررسی و غیره دارد. من مخصوصاً به پستهای "Perfumista" آن علاقه مندم لیست هایی از جمله "100 Fragrances every Perfumista should try" یا "25 Rose Fragrances every Perfumista should try" را پیدا کنید. قبل از شروع ایمیل های صبح روز دوشنبه ، هیچ چیز اسکن آن پست های لیست را برآورده نمی کند!

Odettetoilette - معروف به لیزی اولستروم این وبلاگ را حدود 8 سال پیش در حالی که در رویدادها و روابط عمومی بود راه اندازی کرد. این عشق آماتور و علاقه مندی او به عطر را به یک کار تمام وقت تبدیل کرد. از نظرات و چت و چت عطرهای عمومی که بگذریم ، Odettetoilette همچنین در برخی از جنبه های عجیب و غریب عطر - مانند رویدادها - میزبان رویدادهایی است. رایحه و ترس رویدادهای منظم "Scratch n 'Sniff" او در لندن افسانه ای است. لیزی کارهای زیادی برای دنیای عطر انجام می دهد ، حتی در كلاس های درس نیز كمك می كند و به بچه ها می آموزد كه چگونه از حس بویایی خود استفاده كنند! اولین کتاب او ‘Perfume: A Century of arom‘ چند سال پیش ظاهر شد.

Persolaise - نام دیگر وبلاگ نویس خانگی ، نویسنده و عطرساز آماتور سه بار برنده جایزه یاس ، داریوش علوی ، یا همان Persolaise است. علوی پرکار است و وبلاگ معتبر و معتبر وی ترکیبی خوب از بررسی ها ، مصاحبه ها و نظرات (گفتن "همانطور که هست") است. او نوشت: Le Snob: Perfume ‘، راهنمای عطر که در آمازون با قیمت معطر در دسترس است.

Tauer Perfumes Blog - خانه خاطره انگیز Andy Tauer ، او از عطرسازان صنعتگر Tauer Perfumes و از هنر. اندی یک حالت جذاب و خلع سلاحانه از وبلاگ نویسی عطر دارد که باعث می شود او یک نوع عطر ساز "bloke in the bar" باشد تا یک "nez" با احتیاط و ساختگی در برخی از آزمایشگاه های پنهان. عطاری های تائور را دوست داشته یا از آنها متنفر باشید - او عده زیادی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است ، اما من اکثر آنها را دوست دارم - به خصوص بهترین فروشنده او L'Air du Desert Marocain ، وبلاگ او ارزش یک تلنگر سریع روزانه را دارد. پست های او مکرر و روزشمار است و به خوبی به زندگی کاری یک عطرساز صنعتگر مبتدی اشاره دارد. او همچنین از دیدگاه ماوراک خود بینش جالبی در صنعت دارد.

روباه نقره ای - نوشتن روی عطر در یک سطح بالاتر تحت دسته توییترScentofElegance ، روباه نقره ای سبک روشنفکرانه و شاعرانه تری از نقد عطر است. این برای کسانی نیست که به دنبال منابع مختلف منابع هستند بلکه به دنبال کسانی هستند که به دنبال لحظاتی از تفکر تأمل در دنیای عطر هستند. به عنوان مثال ، یک پست در مورد "سیناستزی" صحبت می کند ، که در مورد ملاقات و اختلاط حس هایی است که برخی از افراد تجربه می کنند. چشیدن بو ، تجسم بو ، شنیدن بو. کافی است بگویم که The Silver Fox به طرز زیبایی با فرقه ها و روندهای رایحه فعلی عطرسازی سروکار دارد و توضیح خوبی در مورد آنها به گونه ای انجام می دهد که تازه وارد بتواند درک کند بدون اینکه یک بار از نثر ظریف خود بکاهد.

آنچه مردان باید بوییده باشند - یک وبلاگ شخصی ساکت و بصیر از جمع کننده عطرهای ضد پودر و علاقه مند Clayton Ilolahia ، این وبلاگ بررسی عطرهای مردانه را در نثری بدون دردسر و با اندیشه ای آرام و جمع آوری شده انجام می دهد. من فقط آن را دوست دارم! یک تضاد کامل با کالاسما که در بالا ذکر کردم.

امیدوارم از این مطالعه در وبلاگ Parfum Clandestin لذت برده باشید. اگر می خواهید آخرین پست ها ، اخبار و به روزرسانی های مربوط به راه اندازی و سایر پیشنهادات ما را در روغن های عطر و بدن و عطرهای بدن Sicily Quartet ما دریافت کنید ، برای اخبار ما در زیر ثبت نام کنید.

من شخصاً از اوایل دهه های گذشته در موضوعات و سیستم عامل های مختلف وبلاگ نویسی می کردم ، و با وجود اینکه پیامبران ادعا می کنند "وبلاگ مرده است" ، هرگز متوقف نمی شوم که از طول عمر این رسانه تعجب کنم. دور از آن. و آنچه باورنکردنی تر است این است که وبلاگ نویسان در هر موضوعی ، هرچند خوب ، روغن روغن نیمه شب را می سوزانند. عطر سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وبلاگ های برتر عطر وجود دارند که موجی از این مکان هستند. هر کدام قبیله خاص خود را پیدا می کنند.

ما به وبلاگ های عطر فعال در زمینه عطرهای طبیعی ، رایحه های مردانه و افراد مشهور و همچنین عطرهای پرنعمت نوستالژیک برمی خوریم. دیگران نسخه های جدید و آزمایشی را پوشش می دهند که به ما حکمت های مرور خود را می دهند. در انتهای طیف وبلاگ عطر ، شیمی دانانی را مشاهده می کنید که از آزمایشگاه های خود وزن می گیرند.

من نمی توانم عدالت این همه وبلاگ عطر را اینجا رعایت کنم. در عوض ، من کسانی را که می بینم به طور منظم برای اخبار ، دیدگاه های صوتی ، کمی احساس سر تکان دادن و بینش جدی صنعت ، به آنها مراجعه می کنم ، برجسته کردم. این ها تکیه گاه اصلی من است و هر هفته می خوانم. آنها مرا وادار می کنند که کارهای خودم را که در دست انجام است مرور کنم و به من اجازه می دهند تصمیم بگیرم که آیا روندهای پیش رو را دنبال کنم یا اینکه آنها را جبران کنم. آنها شیوه های نوشتاری و دستورالعمل های بسیار متفاوتی دارند و نمای کلی ایده آل از این جهان عجیب ، مات و مبهم را که ما عطرسازی می نامیم ، ایجاد می کنند. همه آنها ، به روح واقعی دموکراسی قلم ، از عرفان و دود و خنجرهای اطراف همه عطرها می کاهند.

وبلاگ های برتر عطر
Boisdejasmine - یک وبلاگ التقاطی ، فوق العاده خوش نویس و آموزنده توسط تحلیلگر حرفه ای صنعت عطر و نویسنده برنده جایزه ویکتوریا فرولووا که به طور مستمر در HuffPost ، Financial Times و New York Times همکاری می کند. مستقر در بلژیک ، ویکتوریا Boisdejasmine را بیش از 10 سال ادامه داده است ، بنابراین وبلاگ وی اطلاعات و تحقیقاتی را در اختیار شما قرار می دهد. من به ویژه دوست دارم که او عملکرد جستجوی "خانه ، نت ، عطر یا حالت" را پیدا کند تا بتواند فقط آنچه را که نیاز دارید بیاورد و هر ماه پست های "یک عطر را به من توصیه کند" که خوانندگان را به انجام پرسش و پاسخ تشویق می کند. این یک وبلاگ است که جامعه را به سمت خود سوق می دهد. ویکتوریا در پاسخ دادن شخصی به هر نظر فوق العاده است.

CaFleureBon - این یک وبلاگ عطر سنگین است که تمام جوایز را به خود اختصاص داده است ، بنابراین انتظار می رود که برای مدت طولانی بخوانید. دارای اعتبار جدی و رتبه بندی به عنوان شماره یک وبلاگ عطر برای عطرهای طبیعی ، طاقچه و هنر میشلین کامن ، سردبیر ، ÇaFleureBon را در سال 2010 ایجاد کرد (از فرانسه ترجمه شده ، این عبارت به معنی "بوی خوبی می دهد") به عنوان "یک سالن معطر" ، که در آن عطاری های طبیعی و سنتی و صاحبان شرکت های خوشبو کننده ، شاعران ، آشپزها ، نقاشان ، دانشجویان هستند. ، نویسندگان ، وبلاگ نویسان ، پوسترها ، رقصندگان و خرده فروشان می توانند جمع شوند و افکار خود را درباره دنیای حس پنجم به اشتراک بگذارند ... ". این وبلاگ اطلاعات خود را مستقیماً از منبع - عطاری ها ، مدیران خلاق و روابط عمومی شرکت ها جمع آوری می کند - بنابراین بازتاب دقیقی از آنچه در داخل تجارت حرفه ای عطر سازی انجام می شود ، است. ÇaFleureBon محتوای اصلی را 365 روز در سال ارسال می کند ، که برخی از کارهای برجسته است و از جمله مشارکت کنندگان عادی خود در وبلاگ نویسان معروف عطر مانند The Silver Fox است. مدتی پیش ویرایشگر میشلین به من اطلاع داد که سایت در حال حاضر در حال طراحی مجدد است بنابراین مکان زیبایی تری برای پاتوق شدن خواهد بود.

شیمیدان در بطری - لوكاس ، شیمیدان عطر ، كارهای روزانه خود را در تهیه مواد معطر و مواد معطر شیمیایی در یك كتاب خوانده شده بسیار قابل دسترسی و در دسترس عامیانه به اشتراک می گذارد. من به ویژه از مجموعه مقالات "شیمی در فلاش" و "آن را بهتر بشناسید" که تشریح ترکیباتی مانند آلدئیدها یا کومارین است ، قدردانی می کنم. یک سایت پاک و تمیز ، شفاف و آسان که دارای تعداد زیادی تحقیق در آنجا است. مکان مناسبی برای ژنرال سازی برای آگاهی از صنعت از دیدگاه یک صنعت داخلی است.

Parfums Clandestins ویرایش وبلاگ های برتر عطرها

EspritdeParfums - وبلاگ صنعت داخلی Sylvaine Delacourte ، مدیر توسعه و ارزیابی Guerlain. در میان پست های واضح درباره رایحه ها و اخبار Guerlain. این وبلاگ بینش شخصی در مورد یک جهان معطر را ارائه می دهد. به عنوان مثال پست هایی با عنوان "Rituel du Parfum" به ما فلسفه می دهند ، به علاوه نکاتی در مورد اینکه چرا و چگونه هر روز عطر بپوشیم ، خودمان از آن قدردانی می کنیم و برای افرادی که در اطراف ما هستند چه ارزشی دارد. برای یافتن انبوهی از نکات عملی که در نثرهایی از این دست دفن شده اند ، بینی کنید ، و از ما بخواهید که "le parfum comme un tableau" را در نظر بگیریم. اگر می توانید فرانسوی بخوانید ، ارزش آن را دارد که از سیلوین پیروی کنید.

Goodsmellas - عنوانی شگفت انگیز برای یک وبلاگ بزرگ و بزرگ بروکلین از طرف بچه ها (کارلوس و ایگور) که به عنوان زیرنویس وبلاگ "متوسط جوهای شما نیستند" اما بازبینی کننده فیلم های پرکار هستند. کارلوس به عنوان لکه بینی و تمام لبخندها ، آن را همانطور که در مارک های بزرگ و نام های کوچکتر در جهان عطر در کانال خود "Brooklyn Fragrance Lover" است ، می دهد. البته عطرهای مردانه یا تک جنسیتی ، اما چیزهای زیادی برای یادگیری از این بچه ها وجود دارد. دید جذاب و ایده آل برای زخم های شب اواخر شب قبل از خواب.

Graindemusc - Denyse Beaulieu با مدرک دکترای Maquis de Sade نویسنده ای عظیم الجثه و در عین حال قابل دسترسی در زمینه بینی و عطر سازی است. او یک وبلاگ دوزبانه عالی به زبان فرانسه و انگلیسی دارد و نویسنده و مترجم و همچنین نویسنده کتاب "The Perfume Lover: A Personal History of Scent" و کتاب دیگری به زبان فرانسه است که فقط تاکنون "Parfums: Une Histoire Intime" ، که در مورد ایجاد عطر "a" نه به طور کلی عطرها. وبلاگ به عنوان یک منبع قابل دسترسی (بنابراین نه قالب boisdejasmine) کمی مفیدتر است ، اما اگر فقط با جریان کار کنید و به آرشیو بروید و از طریق پست های وبلاگ به جستجوی خود بپردازید ، یک مطالعه خوب است. عالی برای آن لحظات خرابی در آموزش عطر سازی شما.

Kafkaesque - یک وبلاگ عطر ادکلن ، آرام و زیبا و ساخته شده که علاوه بر نقدهای شخصی ، عمق و وسعت پیش زمینه عطر را نیز در خود جای داده است ، از صنعت (IFRA / مقررات اتحادیه اروپا و معنی آنها) گرفته تا تاریخ به طور خلاصه ، واژه نامه اصطلاحات و خانواده های خوشبو کننده و نحوه یادگیری درباره "کلاسیک های" بزرگ. مکان خوبی برای شروع یادگیری عطر از یک وبلاگ نویس ناشناس اما با این وجود صادق و صمیمی است.

کارن گیلبرت - یک مربی و ارزیاب مستقل در زمینه عطرسازی است که دوره هایی را بصورت آنلاین و بصورت سه روزه ، یک هفته ای و جلسات آموزشی آخر هفته اجرا می کند. کارن یک صنعت حرفه ای فصلی است و دارای شغل حرفه ای عطرسازی و تجارت پوست و عطر سازی است. در اوایل کار خود ، او در IFF ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر در صنعت کار می کرد و همچنین در Neals 'Yard و با نام های برجسته مراقبت از پوست بوده است. وبلاگ کارن گیلبرت منبع ارزشمندی در زمینه عطر سازی و مکانی عالی برای شروع مقدمه در این زمینه است.

KatiePuckrikSmells - یک مرور بی احترام و وبلاگ حباب عطر توسط یک مجری عطر ، مجری تلویزیون و رادیو و روزنامه نگار. من نظرات کتی را برای سبک غیر مزخرف شلیک از روی ضربه دوست دارم. او می گوید آنچه را که همه ما می گوییم به جای استفاده از اصطلاحات بسیار نادرست صنعت یا شناختهای قبلی. کتی به طرز حیرت انگیزی وقت پیدا می کند تا به نظر دهندگان پاسخ دهد ، بنابراین منتظر یک گفتگوی چت باشید مکان خوبی برای مطالعه یک بررسی جایگزین در مورد آخرین نسخه است.

NowSmellThis - یک وبلاگ طولانی مدت عطر به سبک مجله مستقر در ایالات متحده که صدای "ما" را با مشارکت کنندگان در بخشهای مختلف مانند راه اندازی جدید ، نام ، مارک ، بررسی و غیره دارد. من مخصوصاً به پستهای "Perfumista" آن علاقه مندم لیست هایی از جمله "100 Fragrances every Perfumista should try" یا "25 Rose Fragrances every Perfumista should try" را پیدا کنید. قبل از شروع ایمیل های صبح روز دوشنبه ، هیچ چیز اسکن آن پست های لیست را برآورده نمی کند!

Odettetoilette - معروف به لیزی اولستروم این وبلاگ را حدود 8 سال پیش در حالی که در رویدادها و روابط عمومی بود راه اندازی کرد. این عشق آماتور و علاقه مندی او به عطر را به یک کار تمام وقت تبدیل کرد. از نظرات و چت و چت عطرهای عمومی که بگذریم ، Odettetoilette همچنین در برخی از جنبه های عجیب و غریب عطر - مانند رویدادها - میزبان رویدادهایی است. رایحه و ترس رویدادهای منظم "Scratch n 'Sniff" او در لندن افسانه ای است. لیزی کارهای زیادی برای دنیای عطر انجام می دهد ، حتی در كلاس های درس نیز كمك می كند و به بچه ها می آموزد كه چگونه از حس بویایی خود استفاده كنند! اولین کتاب او ‘Perfume: A Century of arom‘ چند سال پیش ظاهر شد.

Persolaise - نام دیگر وبلاگ نویس خانگی ، نویسنده و عطرساز آماتور سه بار برنده جایزه یاس ، داریوش علوی ، یا همان Persolaise است. علوی پرکار است و وبلاگ معتبر و معتبر وی ترکیبی خوب از بررسی ها ، مصاحبه ها و نظرات (گفتن "همانطور که هست") است. او نوشت: Le Snob: Perfume ‘، راهنمای عطر که در آمازون با قیمت معطر در دسترس است.

Tauer Perfumes Blog - خانه خاطره انگیز Andy Tauer ، او از عطرسازان صنعتگر Tauer Perfumes و از هنر. اندی یک حالت جذاب و خلع سلاحانه از وبلاگ نویسی عطر دارد که باعث می شود او یک نوع عطر ساز "bloke in the bar" باشد تا یک "nez" با احتیاط و ساختگی در برخی از آزمایشگاه های پنهان. عطاری های تائور را دوست داشته یا از آنها متنفر باشید - او عده زیادی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است ، اما من اکثر آنها را دوست دارم - به خصوص بهترین فروشنده او L'Air du Desert Marocain ، وبلاگ او ارزش یک تلنگر سریع روزانه را دارد. پست های او مکرر و روزشمار است و به خوبی به زندگی کاری یک عطرساز صنعتگر مبتدی اشاره دارد. او همچنین از دیدگاه ماوراک خود بینش جالبی در صنعت دارد.

روباه نقره ای - نوشتن روی عطر در یک سطح بالاتر تحت دسته توییترScentofElegance ، روباه نقره ای سبک روشنفکرانه و شاعرانه تری از نقد عطر است. این برای کسانی نیست که به دنبال منابع مختلف منابع هستند بلکه به دنبال کسانی هستند که به دنبال لحظاتی از تفکر تأمل در دنیای عطر هستند. به عنوان مثال ، یک پست در مورد "سیناستزی" صحبت می کند ، که در مورد ملاقات و اختلاط حس هایی است که برخی از افراد تجربه می کنند. چشیدن بو ، تجسم بو ، شنیدن بو. کافی است بگویم که The Silver Fox به طرز زیبایی با فرقه ها و روندهای رایحه فعلی عطرسازی سروکار دارد و توضیح خوبی در مورد آنها به گونه ای انجام می دهد که تازه وارد بتواند درک کند بدون اینکه یک بار از نثر ظریف خود بکاهد.

آنچه مردان باید بوییده باشند - یک وبلاگ شخصی ساکت و بصیر از جمع کننده عطرهای ضد پودر و علاقه مند Clayton Ilolahia ، این وبلاگ بررسی عطرهای مردانه را در نثری بدون دردسر و با اندیشه ای آرام و جمع آوری شده انجام می دهد. من فقط آن را دوست دارم! یک تضاد کامل با کالاسما که در بالا ذکر کردم.

امیدوارم از این مطالعه در وبلاگ Parfum Clandestin لذت برده باشید. اگر می خواهید آخرین پست ها ، اخبار و به روزرسانی های مربوط به راه اندازی و سایر پیشنهادات ما را در روغن های عطر و بدن و عطرهای بدن Sicily Quartet ما دریافت کنید ، برای اخبار ما در زیر ثبت نام کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 44
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 1951
  • بازدید کلی : 43946
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی